Russian version
Login:
Password:
Decision Support Systems. Theory and Practice (DSS 2011)

All 1 message.
Participator
of the conference:
Костенко Олександр Петрович, e-mail:kap_ua[at]rambler.ru
Authors: В.М. Левикін, О.П. Костенко
Title of
report:
РОЗРОБКА ПРОСТОРОВО-ТРАЄКТОРНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ

Ольга Кряжич, ИПММС НАН Украины1206
  Шановний Олександре Петровичу!
  Доповідь цікава, проте якось нечітко визначені особливості проектування саме маркетингових інформаційних систем. Наприклад, у координатах "Маркетинговий процес-Маркетингова задача" - з якою особливістю відбувається взаємодія ресурсів даних? Також, будь-ласка, поясніть Ваше розуміння маркетингового бізнес-процесу.
  
  Заздалегідь вдячна за відповідь.
© ATS Ukraine 2005