|
|
|
Decision Support Systems. Theory and Practice (DSS 2011) |
All 1 message.
|
Participator of the conference: |
Костенко Олександр Петрович, e-mail:kap_ua[at]rambler.ru |
Authors: |
В.М. Левикін, О.П. Костенко |
Title of report: |
РОЗРОБКА ПРОСТОРОВО-ТРАЄКТОРНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ |
Ольга Кряжич, ИПММС НАН Украины | 1206 |
Шановний Олександре Петровичу! Доповідь цікава, проте якось нечітко визначені особливості проектування саме маркетингових інформаційних систем. Наприклад, у координатах "Маркетинговий процес-Маркетингова задача" - з якою особливістю відбувається взаємодія ресурсів даних? Також, будь-ласка, поясніть Ваше розуміння маркетингового бізнес-процесу. Заздалегідь вдячна за відповідь. |
|
|
| | |
|
| |
© ATS Ukraine 2005
| | |
|
|