|
|
|
Decision Support Systems. Theory and Practice (DSS 2013) |
All 2 messages.
|
Participator of the conference: |
Масловський Сергій Миколайович, e-mail:sergiy[at]pu.if.ua |
Authors: |
Масловський С.М., Дутчак М.С., Петрик С.М. |
Title of report: |
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПРИ КОМП´ЮТЕРНОМУ ОЦІНЮВАННІ ЗНАНЬ |
| | | |
Вавиленкова Анастасия Игоревна, НАУ | 1378 |
| Доброго дня, Сергій Миколайович. Підкажіть, будь ласка, яку модель представлення знань Ви використовуєте в своїй системі? А також, чим відрізняється модель адаптивного тестового контролю знань “EduPRO/Owl” від існуючих систем, що здійснюють контроль знань і використовують для оцінки ті ж критерії, що наведені у Вашій доповіді. Завчасно дякую за відповідь. |
| | |
|
Масловський Сергій , Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, Івано-Франківськ, Україна | 1379 |
Дякую за запитання, дуже приємно, що моя доповідь Вас зацікавила. В запропонованій моделі тестового контролю знань використовується часовий характеристичний параметр (як індивідуальний так і груповий), який, в свою чергу, дозволяє більш точно оцінити як рівень складності завдання так і рівень підготовленості студента, а також виступає як контролюючий фактор того, чи встигає студент дати відповідь на всі запропоновані питання чи ні – охопити все поле знань. Цей критерій запропонований на основі проведеного нами статистичного аналізу і, на скільки мені відомо, відсутній в інших системах. Крім того, в системі до кожної частини лекційного матеріалу прив’язуються запитання. Необхідно відмітити, що лекційний матеріал в системі, так само як і прикріплені до нього питання, володіють певними характеристичними параметрами, такими як тип представлення (малюнок, таблиця, формула і т.д.), ступень деталізації, складність і т.д. Відповідно процес прийняття рішень при переведенні між рівнями складності питань є дещо складнішим і постійно вдосконалюється. Крім того, дана система впроваджена в начальний процес університету, тобто є реальною діючою системо дистанційного навчання та контролю знань на відміну від закордонних аналогів які, як правило, є експериментальними. Більш детально: http://www.d-learn.pu.if.ua |
|
|
|
| | |
|
| |
© ATS Ukraine 2005
| | |
|
|