|
|
|
Системы поддержки принятия решений.Теория и практика.СППР2005 |
Всего 3 сообщения.
|
Участник конференции: |
Бабинцева Лариса Юрьевна, e-mail:k-minf05[at]kmapo.edu.ua |
Авторы: |
О.П. Мёнцер, Л.Ю. Бабёнцева |
Название доклада: |
ДИСТАНЦЁЙНЕ МЕДИЧНЕ НАВЧАННЯ: ЛОГЁКА НЕОБХЁДНОСТЁ Ё ФЁЛОСОФЁЯ ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ |
| | | |
Виталий, Киев | 2 |
| Почему Вы считаете дистанционное обучение особенно эффективным в последипломном образовании? |
| | |
|
Бабинцева Лариса, Киевская медицинская академия последипломного образования им. П.Л.шупика МЗ Украины, Киев, Украина | 3 |
Якщо в системі базового медичного навчання дистанційне навчання використову‹ться по вузьких напрямках ряду дисциплін, то в системі підвищення кваліфікаці± в медицині методи дистанційного навчання впевнено виходять на лідируючі позиці±. В післядипломній медичній освіті мова йде, насамперед, про навчання дорослих, уже давно сформованих людей. У кожного лікаря-спеціаліста ‹ своя система цінностей, сво‹ уявлення про моделі навчання і сво± очікування стосовно самого процесу навчання. Одже, лікарі навчаються свідомо, маючи на те підстави і чітко представляючи собі цілі, що збираються досягти (тобто в них на момент навчання ‹ певна мотивація). |
|
|
| | | |
Косс В.А., ИПММС | 26 |
| Весь мониторинг объекта для получения исходных данных сводится к некому графику проверок обследования элементов объекта? Кто обследует, каков регламент и периодичность обследования? Кто отвечает за непредвзятость обследования? |
| | |
|
| | |
|
| |
© ATS Ukraine 2005
| | |
|
|