Russian version
Login:
Password:
Decision Support Systems. Theory and Practice (DSS’2005)

All 3 messages.
Participator
of the conference:
Бабинцева Лариса Юрьевна, e-mail:k-minf05[at]kmapo.edu.ua
Authors: О.П. Мёнцер, Л.Ю. Бабёнцева
Title of
report:
ДИСТАНЦЁЙНЕ МЕДИЧНЕ НАВЧАННЯ: ЛОГЁКА НЕОБХЁДНОСТЁ Ё ФЁЛОСОФЁЯ ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ

Виталий, Киев2
  Почему Вы считаете дистанционное обучение особенно эффективным в последипломном образовании?
Бабинцева Лариса, Киевская медицинская академия последипломного образования им. П.Л.шупика МЗ Украины, Киев, Украина3
  Якщо в системі базового медичного навчання дистанційне навчання використову‹ться по вузьких напрямках ряду дисциплін, то в системі підвищення кваліфікаці± в медицині методи дистанційного навчання впевнено виходять на лідируючі позиці±. В післядипломній медичній освіті мова йде, насамперед, про навчання дорослих, уже давно сформованих людей. У кожного лікаря-спеціаліста ‹ своя система цінностей, сво‹ уявлення про моделі навчання і сво± очікування стосовно самого процесу навчання. Одже, лікарі навчаються свідомо, маючи на те підстави і чітко представляючи собі цілі, що збираються досягти (тобто в них на момент навчання ‹ певна мотивація).
Косс В.А., ИПММС26
  Весь мониторинг объекта для получения исходных данных сводится к некому графику проверок обследования элементов объекта?
  Кто обследует, каков регламент и периодичность обследования?
  Кто отвечает за непредвзятость обследования?
© ATS Ukraine 2005