English version
Логин:
Пароль:
Системы поддержки принятия решений. Теория и практика (СППР 2017)

Всего 2 сообщения.
Участник
конференции:
Нікітюк Дарія , e-mail:nikityuk.dv[at]gmail.com
Авторы: О.П. Мінцер, П.П. Ганінець, О.В. Сарканич, Д.В. Нікітюк
Название
доклада:
ФАКТОРИ РИЗИКУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА МЕХАНІЗМИ ЇХ ЗАПОБІГАННЯ. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПІД ЧАС ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ

Виталий Вишневский, ИПММС НАНУ1975
Доброго дня,
Будь ласка поясніть людині з технічною освітою, що таке "ризик ефективності навчання"? В якому сенсі взагалі тут використане поняття Ризику.
Було б дуже бажано отримати відповідь в контексті розуміння Ризику, як фізичного терміну, яких дуже прозоро описаний в доповіді Андрія Деміденка в екологічній секції.
Нікітюк Дарія , НМАПО ім. П.Л. Шупика, факультет ПКВ, кафедра медичної інформатики, Київ1999
Quote
Доброго дня,
Будь ласка поясніть людині з технічною освітою, що таке "ризик ефективності навчання"? В якому сенсі взагалі тут використане поняття Ризику.
Було б дуже бажано отримати відповідь в контексті розуміння Ризику, як фізичного терміну, яких дуже прозоро описаний в доповіді Андрія Деміденка в екологічній секції.
Відомо, що Ризик можна виразити математично, як ймовірність настання втрати, що базується на статистичних даних і може бути розрахована з достатньо великим ступенем точності.
Розглядаючи поняття "Ризик ефективності навчання" необхідно враховувати збільшення ймовірності несприятливого результату навчання через ряд причин, а саме:
1) збільшення обсягу інформації;
2) вісутність відповідних умов для передачі матеріалу;
3) відсутність сучасних методів діагностики, необхідних для навчання;
4) погіршення соціальних умов життя.
Тому виникає завдання вивчення ризиків, визначення всіх можливих наслідків конкретної дії та ймовітності самих наслідків для подальшого коригування.
© ATS Ukraine 2005